čtvrtek 8. září 2011

Můj pastelový svět

Patřím mezi ty neklidné lidičky, kteří potřebují reflektovat své pocity, zážitky a realizovat své "já" skrze malování. Po různých pokusech jsem si vybrala jako médium suchý pastel, který mě neustále utvrzuje v tom, že je pro mé vyjadřování v kresbě nejlepší a stále mám pocit, že jsem nepronikla až na "dno" techniky.
Každý obrázek je pro mě dobrodružná cesta a také skvělá relaxace - ponoření se do sebe...zavřu se ve svém koutku doma u stolu nebo ještě lépe se seberu a jedu do svého ateliéru (který mám od nového roku) a tam si bádám a vytvářím svůj pastelový svět...........

Dnes vložím obrázek, který jsem namalovala v ateliéru, kam jsem se dostala po delší době. Mezitím v mé hlavě uzrála myšlenka na sérii obrázků inspirovanými  fotkami, které nafotil můj manžel na svém pracovním pobytu ve Finsku. Tato ze země mě nějakým způsobem přitahuje a mé přání je vidět ji také na vlastní oči.
Než se tak někdy vůbec stane, použiju své pastely, abych se přenesla do těch míst aspoň během malování.
A cesta začíná trajektem...
                                                       "Trajekt v Rostocku", pastel, 31x41

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a komentáře!
Thank You for your visit and comments!