pátek 16. března 2012

Makro růže


Makro růže, pastel, 50x50
Dnešní pastel je další přírůstek do série Makro květiny, kterou jsem před časem začala malovat. Všechny obrazy v této sérii budou velikosti čtverce 50x50 a sama jsem zvědavá, kolik kusů bude obsahovat, toto je druhý v pořadí. Jako náměty k obrazům používám samozřejmě vlastní makro fotky. Makro jako takové mě fascinuje, přibližuje věci, kolem kterých běžně procházíme, aniž bychom na sebe nechali působit jejich kouzlo či krásu. Smyslem mého makro snažení je právě přiblížit v dnešní uspěchané době právě to kouzlo květin - ačkoliv to může znít jako klišé. Květina je stále a doufám, že bude pořád symbolem krásy a křehkosti. Makro pohled nás vtahuje přímo do srdce květiny. Když maluji takto rozměrný obraz, často se mi stává, že jsem obrázkem tak pohlcena, že si musím udržovat určitý odstup, abych dokázala ztvárnit proporce ve správných poměrech......

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a komentáře!
Thank You for your visit and comments!