čtvrtek 12. dubna 2012

Los Gigantes

                                                      "Los Gigantes", pastel, 50x65

Konečně jsem dokončila svůj rozměrnější obraz. Tentokrát jsem sáhla hluboko do fotoarchívu, do nějakého roku 2005, kdy jsem byla se svou rodinou na dovolené na Tenerife a bydleli jsme v městečku Los Gigantes, kterému vévodily  skály "Los Gigantes" česky Obři. Nebyly zde takové ty klasické pásy pláží, naopak byli zde malé pláže hůře přístupné, kvůli všudepřítomným skalám, a písek na pláži nikoliv světlý, ale černý (!) - děti permanentně vypadaly jako od bláta a náležitě si to užívaly :). Pohled na Obry mě uchvacoval pokaždé a udělala jsem nesčetně fotek, včetně fotek z lodě...a z tohoto námětu vznikl tento obraz. Doma už mi říkají, že maluju hodně tmavé obrazy, když viděli tento, tak jsem
se nad tím sebekriticky zamyslela, co že mi to mé okolí dává najevo. A pravdou je, že když se podívám na to, co jsem během své rekonvalescence vytvořila, tak převládá modrá, fialová, prostě spíše chladnější tóny - hold asi jsem se musela vyrovnat s tou temnější stránkou života a ta ovlivnila i mou paletu, ale další obraz už chystám ve světlejších barvách - otázka je, jestli se to povede :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a komentáře!
Thank You for your visit and comments!