sobota 28. dubna 2012

Skica květů pro srovnání

Píšu tento příspěvek ve volné chvíli, kdy mi zasychá fixativ na mé krajině. Pomalu už finišuju, dodělám nějaké detaily, nechám obraz "uležet" do zítra, kdy oko možná najde něco k doladění a pak už budu moct opět přispět s novým obrazem. Takže dnes pouze skica květů - druhá verze. Vzhledem k tomu, že minule jsem použila možná i nevhodnou barvu papíru,ale zcela jistě jsem nepropracovala pozadí - květy jsou nevýrazné a utápí se na příliš světlém pozadí. Na dnešní skice se to snažím napravit a udělat si tak srovnání, a poučení pro příště :), Pozadí jsem nakreslila mnohem více kontrastní, aby vynikl květ i jeho plastičnost....
Tentokrát jsem sice opět použila Canson, ale neutrálně šedý a pozadí jsem volila modré s žlutou a fialovou. Tentokrát už obrázek vypadá lépe, posuďte sami:


Nový obrázek.....

....ten předešlý

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a komentáře!
Thank You for your visit and comments!