středa 18. dubna 2012

Studie krajin



Dnešní obrázky z mého skicáku jsou studie dvou různých krajin. Už chvíli jsem chtěla namalovat nějakou krajinu, ale pořád jsem se nemohla odhodlat, nakonec jsem si sedla a "z fleku" udělala tyhle celkem rychlé studie. Musím říct, že jsem překvapila sebe samu :). Někdy člověk hledá téma, přemýšlí ze všech stran a pak nakonec zcela spontánně něco vytvoří. Chtěla bych teď tyto krajiny převést do obrazu, použít hodně syté barvy. Taky jsem se rozhodla nemalovat na papír Canson, ale na obyčejný kreslící výkres - nemá strukturu jako má Canson, na kterém se právě díky té struktuře pastel lépe uchytává, ale nějak cítím, že to není vončo a chci zkusit něco jiného. Při dalším nákupu v prodejně výtvarných potřeb se chci podívat po jiných druzích papíru, co je vůbec na trhu..

"Malířství je němou poezií a poezie je slepým malířstvím, a jedno i druhé napodobuje přírodu..."
Leonardo da Vinci


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a komentáře!
Thank You for your visit and comments!