středa 23. května 2012

Duch divočiny - kresba



                                                       "Spirit of Wilderness"
                                                  watercolor with color pencils

Dnešní obrázek je opět kresba akvarelem a pastelkami ve formátu A4. Stále kreslím menší věci, které jsem schopna za dva dny dokončit a nic většího rozpracovaného nemám. Dnešní námět jsem zvolila, protože jsem chtěla trochu změnu - kreslím samé kytičky, tak abych nenudila sebe i diváky :) zabrousila jsem do zvířecí říše. Pokud kreslím nějaké to zvířátko většinou jsou to kočky, ale můj obdiv mají všechny kočkovité šelmy - jejich krása, ladnost a nespoutanost je fascinující. Takže si občas vypůjčím časopis Příroda, který si kupuje moje dcera (mimo jiné velký expert na kočkovité šelmy - bodejť když je sama ve znamení Lva :-D), ve kterém jsou úžasné fotky zvířat a nechám se inspirovat. Tentokrát mi nešlo o přesnou ilustraci, chtěla jsem si namalovat právě toho ducha divočiny...a jako předlohu jsem použila krásného levharta....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a komentáře!
Thank You for your visit and comments!