úterý 1. května 2012

Eliša na barevné dece - studie


                                             "Cat on a colorful plaid"- study
                                                  coloured pencils,A4                                                            

Dnešní studie je kreslená pastelkami, a je na ní má oblíbená modelka Eliška. Mám v plánu udělat obraz ve větším formátu, takže studuji proporce a barvy. Jsem ráda, že jsem běžela pro foťák, když Eša "bivakovala" na této pestré dece, protože se mi moc líbí ten kontrast modré kočky a pestrobarevné deky. Není vždycky snadné ji dobře zachytit, hodně fotek je rozmazaných, a tady to byla navíc ta vzácná chvíle, kdy mi Eša ani nevěnovala pozornost při focení (už je zvyklá :), takže to není klasická póza zepředu, ale z profilu. Jinak mimo jiné, jak jste si jistě všimli, jsem začala psát popisky k obrázkům i anglicky, to pro ty, kteří česky nemluví, a prohlížejí si můj blog....:)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a komentáře!
Thank You for your visit and comments!