středa 27. června 2012

Oranžové gerbery – zátiší




Asi každý člověk, který se pokouší cokoliv tvořit, občas upadne do pochybností. Včera jsem měla takový den já....prostě si tak dopoledne nakráčely pochybnosti do mé hlavy a nedaly se zahnat. Byly to takové ty pochybnosti, když jsem se otáčela zpátky po své tvorbě, a ptala jsem se sama sebe, jestli jdu správným směrem, jestli vyjadřuji to, co přesně chci a spousta pochybností, jestli se mi to daří. Ačkoliv mám plný šuplík námětů a nápadů, rozpracované studie i obrazy, najednou je tady plný stůl nevítaných pochybností, kterými se člověk musí prokousat. Asi nejlepší lék na pochybnosti je dál pracovat, nechat se dál inspirovat tvůrčími lidmi, poslouchat hudbu a doufat, že i z těch pochybností, které se zdají nepřekonatelné, vzejde nějaký tvůrčí závěr :-D.
Dnešní obrázek je ze série studií zátiší. Je doba kvetení gerber a tak jsem koupila krásně vybarvené oranžové gerbery a naaranžovala zase nějaká zátiší. Toto zátiší je realistické a jak já říkám „uhlazené“, žádné energické tahy, které jsou viditelné, ale pastel rozetřený....Chtěla jsem zase vyzkoušet pro změnu tuto techniku a zaměřila jsem se na propracování vázy, protože malovat sklo je vždycky výzva. Ve skle se totiž odráží všechny ostatní objekty a barvy...
Pastelům samozřejmě předcházela akvarelová podmalba, kterou jsem se také tentokrát snažila hodně propracovat.
Další zátiší s gerberami určitě ještě budou následovat, určitě tyto náměty budou čekat v šuplíku, až si je opět vyberu k malování...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a komentáře!
Thank You for your visit and comments!