neděle 3. června 2012

V ateliéru - Remake obrazu

                                                    White Rose Macro II
                                                           pastel, 50x50
Úderem desáté hodiny ranní jsem v sobotu vystartovala do ateliéru po celotýdenním malířském půstu. Odvezla jsem si tam celou velkou složku (50x70) s obrazy, protože už se mi pomalu nevešla pod stůl u mě doma a chtěla jsem si promyslet další směr v tvorbě....
Vytáhla jsem si některé obrazy ze složky a rozložila po sedačce (jak vidno na fotce). Chtěla jsem si je připomenout, protože některé jsem malovala před dvěma lety, některé loni. Nakonec jsem se rozhodla, že tři z nich ještě dopracuju. Takže momentálně nepracuji na ničem novém, ale rozpracovávám staronové.
Většinou jsou to obrazy formátu 50x50 a po delší době, kdy jsem převážně kreslila na A4, jsem si zase vyzkoušela jaké to je malovat větši věc. Je to fajn, člověk má rozlet a rozmach a je to velmi uvolňující :).
Dnes jsem dělala remake mého obrázku z roku 2010 s názvem Bílá růže Makro. Vrátila jsem se k ní, protože jsem cítila, že jsem zdaleka nevyužila potenciál této malby ani pastelů a v neposlední řadě svůj vlastní potenciál, na kterém „furt“ dělám :)...
A další „remaky“ budou následovat příště. Nechtěla jsem ty obrazy malovat úplně odznova, protože se mi přece jenom líbily a základ byl dobrý, a nová věc by trvala mnohem déle. Proč vlastně tohle všechno?
 Nosím v hlavě už delší dobu myšlenku na výstavu – myslím tím „kamennou“ v nějaké galerii. Tato myšlenka je zatím pouze položkou v „kategorii snů“, ale říká se, že štěstí přeje připravenému,
a protože to já momentálně moc nejsem, tak bych to chtěla změnit. Dávám si tedy dohromady své „portfolio“ a koukám, co by se z toho dalo použít. Není toho moc ani málo, takže něco přepracuji něco nechám tak, pak ještě namaluji pár nových, pořídím rámy a pasparty a udělám nejspíš výstavu nanečisto pro svou rodinu a přátele ve svém aťasu. No, a protože to znamená ještě dost práce, tak mám co dělat, abych to třeba do konce roku zvládla. Je třeba si dávat nějaké cíle a dílčí úkoly,aby člověk nezlenivěl a přiblížil se třeba ke svým snům, které se mu momentálně zdají nedosažitelné...


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a komentáře!
Thank You for your visit and comments!