pondělí 9. července 2012

Fotky – Lidé


Dnešní fotografie jsou z úplně jiného soudku než je u mě běžné. Nesoustředím se na focení osob (kromě mých nejbližších do soukromého fotoarchívu), takže pro mě byla výzva, když mě můj partner požádal, abych nafotila členy jeho hudební kapely Cohorta na jejich bandzone profil ( http://bandzone.cz/cohorta ).
Tak jako já se věnuji malování, tak se můj partner věnuje hraní na bubny ve zmíněné kapele. Moc klukům fandím, protože každý z nich má svou rodinu a zaměstnání a přesto svůj volný čas dokážou využít nadmíru kreativně. Pravda, hudební žánr, který vyznávají, patří mezi ty tvrdší (metal) a cílová skupina fanoušků je asi v menšině – nic pro velké masy :)...ale hoši jsou velmi dobří muzikanti.
Takže dnešní fotky jsem pořídila, jak si možná někdo všiml na opuštěném nádraží, které už jsem jednou fotila samostatně. To místo má svou ponurou atmosféru, která se myslím k focení „drsných“ kluků hodí....K focení jsem použila čtyři umělecké filtry na svém Olympus PENu PL2 a už jsem je v počítači neupravovala. Musím říct, jsem byla z focení lehce nervózní, protože lidi nefotím a tak jsem neměla ani představu jaké kompozice vzniknou atd. Ale kluci to pojali jako uvolněnou zábavu a já se to vlastně jen snažila  zachytit fotoaparátem....Na to, že je to mé první „promo“ focení, mám z výsledků radost, protože nevznikly statické fotky, jaké mají běžně ve svém portfoliu metalové kapely, či děsivě stylizované fotografie, ale živé fotky s atmosférou a příběhem...No, posuďte sami:

Umělecké filtry: 
Dramatický tón
 Diorama
Camera Obscura
 Zrnitý film

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a komentáře!
Thank You for your visit and comments!