pondělí 16. července 2012

Letní kytice - akvarel

                                                      "Summer Bouquet"
                                                             watercolor

Dnešní obrázek je můj první akvarel bez pastelu. Trochu mě o víkendu zmohla únava, takže jsem v ateliéru neudělala žádný velký obrázek, jak jsem původně měla v plánu. Zkusila jsem si tedy namalovat akvarelovou podmalbu pro tuto letní kytici a v průběhu malování jsem si řekla, že bych mohla zkusit namalovat "čistý akvarel" - a výsledek je zde....Natrhala jsem si a nafotila další luční kvítí, takže další letní kytice určitě ještě budou následovat..
Musím zde také velmi poděkovat mému příteli Geraldovi, jehož blog http://geraldomaia.blogspot.cz/ patří mezi mé oblíbené: můžete si všimnout nově upraveného obrázku v záhlaví mého blogu...a právě to má na svědomí Geraldo - nikoliv já, protože takové věci moc neumím...:)
Další novinka je, že jsem začala ukládat některé své zdařilejší fotky na internet na stránky http://mfrohlichova.rajce.idnes.cz/, některé z fotek už znáte i odsud....
Přeji všem vydařený týden, a nejlépe dovolenkový :)!










1 komentář:

Děkuji Vám za návštěvu a komentáře!
Thank You for your visit and comments!