pátek 6. července 2012

Monotéma Růže pokračuje - III. část

                                                    Rose III., B&W, charcoal

Takže, jak už nadpis napověděl, ještě jsem s růžemi neskončila...Tato dvojice růží je třetí v řadě mé monotématické série. Musím říct, že kresba tužkou či uhlem mě naučila spoustu věcí,  které (ačkoliv to může znít trochu podivně) můžu využít i v kreslení barvou. Často jsem teď kreslila barvou a snažila se použít více barev, abych dosáhla hloubky a zářivosti malby, ale někdy stačí i méně a dosáhne se stejného výsledku. Když se kreslí tužkou, tak vlastně máte jen odstíny šedé a černou a bílý papír, a přesto nějakým "zázrakem" :) se dá dosáhnout v kresbě hloubky, a jak já říkám vytvořit 3D ve 2D....:)
Tropy stále pokračují a člověk je tak nějak líný - takže jediný můj výkon, ke kterému se vybičuji je kreslení..Zítra pojedu do ateliéru dodělat své větší věci a tajně doufám, že ty mraky, které se teď hromadí, vytvoří nějakou tu bouřku a déšť a trochu se nám uleví.
Krásný víkend všem!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a komentáře!
Thank You for your visit and comments!