neděle 8. července 2012

Poslední Růže IV. – Tři Grácie




                                                  Rose IV. –„Three Graces“
                                                    watercolor and pastel 


Dnešním obrázkem uzavírám (prozatím) svou monotématickou sérii Růže. Poslední obrázek jsem nazvala Tři Grácie podle tří plně rozkvetlých květů....Dnes jsem malovala opět barvou, nejdřív akvarelem a pak pastelem. Musím říct, že mě samotnou překvapil výsledek, protože jsem tentokrát použila spíše tlumené barvy. Ale o tom to je, člověk musí překvapovat sám sebe :).Pro zpestření a zajímavost jsem proces malování tohoto obrázku nafotila ve čtyřech fázích a z těch fotek pak udělala koláž, kterou zde přikládám.

                                                    Růže IV. v procesu.....

A zde krásný citát z knihy Malý Princ od Antoine de Saint-Exupéry:

„Sbohem...,“ řekla liška. „Tady je to mé tajemství úplně prostinké: správně vidíme jen srdcem. Co je důležité, je očím neviditelné.“ „Co je důležité, je očím neviditelné,“ opakoval malý princ, aby si to zapamatoval.
„A pro ten čas, který jsi své růži věnoval, je ta tvá růže tak důležitá.“
„A pro ten čas, který jsem své růži věnoval...,“ opakoval malý princ aby si to zapamatoval.
„Lidé zapomněli na tuto pravdu,“ řekla liška. „Ale ty na ni nesmíš zapomenout. Stáváš se navždy zodpovědným za to, cos k sobě připoutal. Jsi zodpovědný za svou růži...“
„Jsem zodpovědný za svou růži...,“ opakoval malý princ, aby si to zapamatoval.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a komentáře!
Thank You for your visit and comments!