čtvrtek 9. srpna 2012

Botanická zahrada - palmový skleník


 
                                       http://mfrohlichova.rajce.idnes.cz/Macro

Dnešní příspěvek je taková malá ochutnávka z fotek, které jsem udělala minulý týden v botanické zahradě v Olomouci. Chvíli mi trvalo, než jsem prošla všech 300 (!!) fotek a vybrala ty nej nej. Vzhledem k rozsáhlým sbírkám v botanické zahradě jsem rozdělila fotky do několika skupin podle expozice - navštívili jsme čtyři sbírkové skleníky a botanickou zahradu a rozárium. Byla jsem mezi všemi těmi krásnými exotickými rostlinami  jako v ráji a samozřejmě s novým foťákem jsem fotila jako o život. Samozřejmě členové mé rodiny se mnou museli mít svatou trpělivost :), ale na to byli připraveni předem...to, co můj partner měl "proběhnuté" za dvě minuty, já fotila dvě hodiny...
Focení to bylo opravdu náročné, protože bylo, co fotit. Každopádně z úlovků budu žít ještě velmi dlouho a doufám, že mi taková spousta macro materiálů bude i velkou inspirací k malování a doplním svou sérii obrazů Macro flowers o nové přírůstky....Každou fotografii z dnešní koláže si můžete prohlídnout na výše uvedených stránkách, kde ukládám své fotky.
Přeji Vám tolik potěšení při prohlížení květinové krásy, kolik jsem ji dostala já při jejím focení :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a komentáře!
Thank You for your visit and comments!