pondělí 13. srpna 2012

Fotky z kaktusového skleníku



Dnešní koláž fotografií je opět z Botanické zahrady v Olomouci, tentokrát z kaktusového skleníku. Všechny fotky si opět můžete prohlídnout na http://mfrohlichova.rajce.idnes.cz/Macro/
Ještě nikdy jsem při návštěvě kaktusových skleníků v různých botanických zahradách neměla štěstí na kvetoucí kaktusy. Tentokrát jsem byla jako u vytržení, protože téměř všechny kaktusy nádherně kvetly. Ve skleníku bylo velmi horkých 40 stupňů, ale ani to mě neodradilo, abych si všechnu tu pichlavou kvetoucí nádheru nafotila – můj foťák se potil se mnou :).....
Jinak sladké dovolenkové „nicnedělání“ skončilo a nastal pro mě opět pracovní režim, takže návštěvy ateliéru budou opět méně častější – což znamená, že se budu ve volném čase věnovat pouze malým studiím  doma...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a komentáře!
Thank You for your visit and comments!