středa 19. září 2012

Dancing in the Rain (with camera :))




Co dělá normální člověk když prší? Sedí v teple a suchu a pije horký nápoj :-)
Co dělá maniakální lovkyně obrázků když prší? No, loví fotky a snaží se neulovit rýmu a nenamočit čočku :-D....
Včera ráno jsem vstala a podívala se k východu a tam se slibně růžovělo vycházející sluníčko. Tak  jsem se rozhodla vzít si foťák do práce (samozřejmě nefotím v pracovní době :-) s úmyslem začít sérii podzimních fotek v blízkém parku – listí, protisvětlo....znáte to...
(Já vím, že pořád straším s tím podzimem, ale můj kalendář hlásí nástup podzimu již tuto sobotu..)
Jenže jak už to v našich končinách bývá - co bylo ráno, odpoledne už není. Hned dopoledne začalo pršet až lít, takže jsem si o fotkách proteplených podzimním světlem mohla nechat jen zdát. Jenže když poblíž leží můj PEN, narozený na hoře OLYMPus, nejsem ve své klidné kůži.
Naopak mám nutkání neustále něco sledovat skrze objektiv..Takže jsem se nakonec vydala na velmi kratičkou cestu z práce v dešti a vyfotila, co mi vešlo do cesty...
Představa mě, jak balancuji s deštníkem v jedné ruce či na rameni, abych nenamočila tu čočku a nastavování manuálního režimu v ruce druhé a stojíce v mokré trávě je vtipná sama o sobě, myslím. Co si mysleli kolemjdoucí, nevím, a je mi to jedno, nicméně asi nechápali...Až někoho takového jednou potkáte, tak to nejspíš budu já  - tančící v dešti lovící kapky deště do objektivu....- ale nebojte se a klidně pozdravte :). Jinak jsem totiž docela normální a mám ráda sucho, teplo i teplé nápoje.
Krásný čtvrtek všem, ať svítí slunce či leje....





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a komentáře!
Thank You for your visit and comments!