úterý 18. září 2012

Gardening Still Life Photo :-D

Zátiší s keramickou kočkou z mé rané keramické éry :)

Včera jsem využila hezkého počasí a příznivého vlivu luny :) a místo malování jsem „zahradničila“ na své lodžii. Na jaře jsem nebyla v dobré postoperační kondici, takže jsem neprováděla klasické jarní činnosti, jako přesazování atd. takže moji zelení svěřenci čekali až na podzimní období. Pomalu už začínám připravovat lodžii na chladnější dny, takže většina kytek opět poputuje do interiéru nebo zazimovat na chodbu před byt a na lodžii zůstanou pouze otužilí jedinci – malé keříčky a stromečky (zdráhám se jim říkat bonsaje, na to si u mě žijou docela svobodně a nůžkama je obtěžuji tak jednou za rok :). Udělala jsem inventuru flory i květináčů, nakoupila jsem chybějící květináče, uvařila si kotel bílé kávy a pustila se do bohulibé zelené činnosti. Je to vynikající relax a kytičky, ač neumí mluvit, se odmění za péči svou krásou a růstem...A samozřejmě, kde se něco děje, tam se nastrčí moje modrá Eliša..Takže kromě fotek zahradnických zátiší, které jsem včera pořídila, jsem udělala i nějaké to kočičí portrétní foto....na takových fotkách si většinou zkouším různé režimy, teď mě hodně zajímá diorama.....
Tak snad se Vám budou zátiší ač nemalovaná líbit...už se i vy chystáte na podzim psychicky i aktivně či vaše zahrádky?
 Mí zelení miláčkové v nových oblečcích
 a vrchní hlídač ježek Ferda z keramiky 
(opět my handmade)

 
Vrchní dohližitelka Eliša v zeleni 

Jedno muškátové zátiší 

....... a  jeden kočičí portrét (režim diorama)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a komentáře!
Thank You for your visit and comments!