sobota 20. října 2012

Autumn Colors - Podzimní barvy

                                                  
Javorový list - studie akvarel, pastelky
Dnešní příspěvek píšu z postele, a to doslova. Moje nachlazení, které jsem vyhodnotila jako lehké a jala se ho přecházet, se zhoršilo natolik, že jsem ulehla s teplotou. Tím pádem jsem jen spala a spala - nebylo možné žádné myšlení, žádné čtení, žádné blogování ani malování. ..prostě výpadek...
Dnes už se mi ulevilo natolik, že můžu v leže psát tento příspěvek či koukat na filmy. Víc mi moje hlava zatím nedovoluje. Dnešní studie je tím pádem postaršího data – namalovala jsem ji minulý víkend. Je to opět javorový list vybarvený podzimními barvami. Malovala jsem především akvarelem a po té doladila barevnými pastelkami. Vypadá to, že prozatím u studií zůstanu vzhledem k mé (ne)kondici. Nasbírala jsem si po cestě z práce krásně vybarvené listy a také si je vyfotila, takže ještě určitě nějaký namaluji. Ráda bych si udělala z těchto namalovaných listů malou fotokoláž....ale to je zatím hudba blízké budoucnosti.  Už bych také ráda začala zase malovat na velký formát v ateliéru, trochu se svobodně rozmáchnout štětcem :), ale znáte to: dušička by chtěla, ale tělo nemůže...Venku se udělalo téměř nepochopitelně krásně teplé počasí, zatímco jsem ulehla, takže Vám přeji krásné podzimní procházky a užíjte si slunce a barev. Já na to budu hold koukat jen z okna ...
Krásný víkend všem!


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a komentáře!
Thank You for your visit and comments!