pondělí 15. října 2012

Leaf Study and Tranquility :)



Studie listu tužkou a poklid :)


Můj uplynulý víkend byl velmi lenivý díky mému nachlazení, a jak jsem většinou hyperaktivní, tak jsem část soboty prospala bez výčitek svědomí. V neděli už mě ale opět svrběly ruce :), takže jsem se pustila jen do malých studií listů – jak jinak vzhledem k aktuálnímu ročnímu období. Tentokrát jsem nepracovala s barvou, ale řekla jsem si, že zase po delší době procvičím kresbu tužkou. Musím říct, že to byla velmi dobrá volba, vyžaduje to velké soustředění oka, aby postihlo různé odstíny šedi. A při takovémto soustředění ke mě většinou přijde úžasný poklid – je to svým způsobem meditace. A při takovémto poklidu si vždycky uvědomím, že to je přesně ten důvod, proč maluji a kreslím. A i kdyby z toho mého malování nebyl nikdy žádný finanční zisk, - nevadí - ten pocit poklidu za to stojí a nedá se ničím zaplatit....Věřím na arteterapii, mám ji vyzkoušenou na sobě :)...Přiznám se, že mě teď chytá nějaký podzimní splín – spouštěčem je počínající chlad a s ním přicházející nachlazení, málo sluníčka a čekání na výsledky vyšetření....Nicméně od čeho je zde umění – aby přece i z té depky „vytřískalo“ co se dá :) A hlavně, aby to něco bylo pozitivní. U mě je to „jen“ černobílá studie listu....ale potěšila mě, snad potěší i Vás...

Technická poznámka:
Kresba listu je focena režimem "camera obscura", proto ty zatmavené okraje. Myslím, že je jen na autorovi, jak své dílo podá, pokud se zachová autentičnost kresby a počítačová technologie nezasahuje a nemanipuluje přímo s kresbou či malbou...
Hezký týden!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a komentáře!
Thank You for your visit and comments!