čtvrtek 25. října 2012

Maple Leaf Study No. 4


List javoru – studie č. 4


Tak dnes opět studie listu. Už to tak vypadá, že jsem na podzim vyměnila kresbu květin za listy. Kreslit listy mě prostě nenudí. Každý list je jinak zbarvený, obdivuji přírodní kombinace barev  a nejhorší je, že kdykoliv jdu parkem z práce či do práce vždycky uvidím další ještě hezčí list :)...Dnes je ale změna v technice, doteď jsem malovala listy akvarelem, tento list je kreslený pastelkami.Opět jsem postupovala od nejsvětlejšího tónu po nejtmavší (nejdříve žlutá, pak oranžová, červená atd...),a abych co nejlépe vystihla  přírodní tóny, použila jsem několik odstínů pastelek (viz. foto – paleta pastelek). Pro zajímavost jsem vyfotila kresbu v různých stádiích rozpracovanosti, abyste mohli vidět, jak se kresba vyvíjí - takové malé demo...




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a komentáře!
Thank You for your visit and comments!