středa 5. prosince 2012

Rozpracováno v ateliéru - In the Process in Studio



V neděli jsem se utrhla na chvíli do ateliéru. Měla jsem opět takovou „přeskupovací“ náladu a tak místo abych tvořila nové hodnoty, jsem hodně času věnovala výměně svých obrazů, které visí na zdi. Čas od času mě to popadne, když mám pocit, že se dívám  stále na ty stejné obrazy. A tak jsem vyměnila pár obrazů v rámu za jiné, které odpočívaly v mé složce uschovány a neviděny. To, že můj obraz visí v ateliéru si užiju ten první den. Ty ostatní dny, kdy kolem něho chodím už spíše posuzuji, co se mi povedlo a co bych už teď udělala jinak a lépe.Beru to spíš jako zpětnou vazbu. Je to svým způsobem neurotické, ale v tvorbě nedokážu usnout na vavřínech (leda tak pár hodin po dokončení obrazu). A jsem k sobě dost kritická...Ale pravda je, že kolem některých obrazů dokážu projít a říct si, jo – je to tam :). 
No a díky takto strávenému času v aťasu dnes předkládám pouze rozpracovaný obraz. Momentálně čeká, až se opět o nadcházejícím víkendu utrhnu (doufám) a vrátím se k němu. V tuto chvíli ještě nemá přesné jméno. Podoba se už rýsuje, ale stále to není ono a musím to nechat uležet v hlavě – dokonce ani přesně nevím, co se mi nezdá, ale doufám, že na to přijdu. Jedno je jisté - je to další obraz ze série obloha, mraky: S tímto tématem jsem začala v abstrakci Nebe v plamenech a ráda bych udělala ještě pár dalších. Tak uvidím....:)

škatule, škatule (pardon, obrazy) hejbejte se :-D

A co mám v MPtrojce když tvořím? Moje nej....
...vzhledem k tomu, že video slibuje text písně, ale jaksi není přiložen - vkládám text zde - je krásně melancholický - jak to mám ráda :-D
It's killing you..
You're killing me..
I'm clinging on
to my sanity.
All I need is a short term remedy
Come and hide me from this terrible reality...

Dreaded memories flood back to me
But there's still a willful mind
behind these cold psychotic eyes.

Now I tread this path so differently
I've opened my mind and darkened my entire life.

I'll dance with the angels to celebrate the holocaust.
And far beyond.. my far gone pride
is knowing that we'll soon be gone;
knowing that I'll soon be gone
© lyrics Anathema – Alternative 4


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a komentáře!
Thank You for your visit and comments!