sobota 29. prosince 2012

Vánoce v ateliéru - Christmas in the Studio


Před svátky se můj domácí ateliér změnil na Ježíškovo vánoční depo :) - zde jsem třídila, balila a značila všechny dárky a také je zde schovávala...Jak je vidět z fotky, jediná Eliša měla povolený vstup a pilně dohlížela na balení dárků a především se mi snažila sníst vánoční provázek - strašně ji chutná a já měla co dělat, abych ji uhlídala....Teď už mám pracovní stůl uklizený a ten jen čeká až za něj zase usednu... Taky na mě čekají nové pastely, které jsem dostala od Ježíška. Jsem na ně hrozně zvědavá. Jak už z mého blogu víte, používám umělecké pastely české provenience od Koh-i-nooru - kulaté soft pastely. Tentokrát jsem dostala pastely francouzské značky Raphael a jsou taky soft, ale hranaté. Těším se, že si zase doplním paletu jinými odstíny a jsem zvědavá, jak se bude spolupracovat s hranatými pasteli. Samozřejmě hned po otestování poreferuji. Už aby to bylo. Zatím mě boj s bacily unavuje, ale už to vypadá, že vyhrávám - takže doufám, že už zítra něco spáchám.
A protože Ježíšek ví, že u nás se pořád maluje, tak nadělil nejen mě, ale i mé starší dceři (to je to překvapení, o kterém jsem nemohla psát, a které jsem objednávala z eshopu Altamira). Dostala kromě uměleckých papírů Discobolos, které mám i já, umělecký stolní stojan. Je to praktická věc, když není moc místa v pokoji a dá se u něho pohodlně sedět a malovat za stolem. Mám velkou radost, že to není jen další "heblo" do domácnosti - dcera na něm hned začala tvořit. A taky doufám, že na tomto stojanu vytvoří výborné portfolio k přijímačkám na uměleckou školu. No, a když tak na něho koukám u ní v pokoji - docela jí ho začínám závidět :-D....

...moje staré dobré koh-i-noorky...

....a moje nové raphaelky....



šikovná věcička do každé umělecké domácnosti :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a komentáře!
Thank You for your visit and comments!