úterý 22. ledna 2013

Něco roztomilého - Something Cute


Dnešní obrázek je pro všechny kočkomily jako jsem já. Protože jsem měla časově náročnější víkend (rodinné nákupy v Polsku byly vyčerpávající), nezačala jsem žádné větší téma a jen jsem si kreslila doma. V takovém případě si většinou vybírám nějaký relaxační námět – tentokrát z fotek mé kočandy. Vybrala jsem si fotku  Elišky jako koťátko (dnes už je to téměř tříletá kočičí slečna). Kreslila jsem pouze pastelkami na běžnou čtvrtku. Doufám, že nadcházející víkend bude úspěšnější, co se týče malování, ale raději nic neplánuji. Tyhle mrazy mě už unavují, už se hrozně těším na oteplení a na jaro.
-- 
This drawing is for all of the cat-lovers like me. Because I was rather busy on weekend (family shopping in Poland was exhausting) I haven´t start any bigger theme I´ve just drew at home studio. In these cases I usually choose some relaxing motive – this time from photos of my blue cat. I have selected photo of  Lizbeth as a kitty (nowadays she´s almost three years old Ms. Cat). I have used only colored pencils on paper. I hope next weekend will be more successful with painting but I better don´t plan anything yet. This frosty weather is tiring and I am already looking forward to thaw and spring.

1 komentář:

  1. She's a cutie! - I'm eagerly awaiting spring too... the grey has been here far too long in my opinion and we could all do with a little sunshine.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a komentáře!
Thank You for your visit and comments!