pondělí 7. ledna 2013

Novinky v mém eshopu na Fler.cz – News in my eshop at Fler.cz


Během tohoto víkendu jsem nejen malovala, ale zase trochu tvořila maličkosti do mého eshopu.
Vytvořila jsem blahopřání s reprodukcemi mých květinových obrázků a k tomu malou dárkovou kartičku se stejným motivem – je to taková malá sada. A moje Eliška mi zase asistovala :)
Novinka také je malý dárek ke každému nákupu obrazu z mého ateliéru – dárkové kartičky s autorskou fotografií či reprodukcí mého obrazu.
Mám v plánu nabídnout na eshopu také mé nové obrazy, ale to bude chvíli trvat, protože potřebuji objednat pasparty na míru – ale předpokládám, že se mi to povede ještě v lednu.
Také jsem fotila některé své obrázky v interiéru....

During this weekend I have painted but also have created some „little things“ for my eshop
I´ve created a greeeting cards with the reproduction of my floral paintings and thereto a little gift card with the same motive – it´s a little set. (And my Lizbeth has assisted me again :)
I am planning to offer my new paintings on my eshop too, but it will take some time, because I need to order mounts bespoke – but I suppose I will manage it in january yet.
I have also made photos some of my paintings in interior..


Set přání + dárková kartička "Pink Lily"
cena 42 Kč + 26 poštovné
můžete zakoupit na mém eshopu zde

Set greeting card + gift card "Pink Lily"
price 1,66 € + 1,6 € shipping
you can purchase here


Set přání + dárková kartička "Křehký sen o růži"
cena 42 Kč + 26 poštovné
můžete zakoupit na mém eshopu zde 


Set greeting card + gift card "Pink Lily"
price 1,66 € + 1,6 € shipping
you can purchase here 


A fotky obrázků v interiéru....

And paintings in interior photos.....






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a komentáře!
Thank You for your visit and comments!