úterý 12. listopadu 2013

Podzim v ateliéru



Tak si konečně užívám nefalšovaný podzim v mém ateliéru. Vše je na svém místě a já se můžu soustředit už jen na tvorbu.....Kromě psí dámy Barušky, na které pracuji a jejíž akvarelovou podmalbu můžete vidět dole, jsem měla chuť po hodně dlouhé době střihnout si nějakou podzimní krajinku akvarelem - podzimní barvy prostě lákají ke ztvárnění. Nejspíš krajinka dostane ještě pastelový nádech, ale i tak mě to hodně bavilo.




Ke správné atmosféře patří hřejivá svíčka :-)

Brambořík bude zazimovat právě v ateliéru, 
protože potřebuje chlad a to u nás doma není,
zatím vypadá, že se mu tam moc líbí :-)

Akvarelová podmalba portrétu Barušky
teď už budu pracovat je pastelem...

Přeji Vám krásné podzimní dny!

9 komentářů:

  1. Baví mě Váš zábavné malba.Fantastiko krajiny Gratulujeme a přejeme hodně štěstí.
    Pes je nádherná! Miloval jsem:)
    mnoho polibky
    Christa

    OdpovědětVymazat
  2. Baruška je krásná. Krajina se mi velice líbí. Ty jsi úžasná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko se úplně stydím :-), děkuji moc za milá slova!

      Vymazat
  3. Krásný Marcelko svíčka tomu dává fajn atmo. Jsem zvědavá na další práce na Barušáčkovi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta svíčka se mi taky moc líbí, je z IKEA :-), Barušku většinou stíhám malovat jen o víkendu, protože jen tehdy mám denní světlo, když se teď stmívá tak brzo, je to na nic, při umělém světle to není ono, ale je radost malovat tu Tvoji holku a aspoň takhle vidíš, jak ten obraz "roste" :-). Pa

      Vymazat
  4. Wow..gorgeous landscape..vibrant and magical!I love your photos..lovely images! So wonderful! and the dog is beautiful! Wishing you a magical day!
    Victoria

    OdpovědětVymazat
  5. Krajinka je nádherná! Ty barvy jsou prostě okouzlující. A na portrét fenky se vážně těším;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Hello friend...beautiful to revisit and enjoy your art..I look forward to more! Wishing you a magical day!
    Victoria

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a komentáře!
Thank You for your visit and comments!