čtvrtek 19. prosince 2013

Adventní fotokalendář 19/12/2013


Dneska tady máme zase jednu srdeční záležitost.
Možná si pamatujete na tu tyrkysovo-hnědou krásu, kterou jsem tady uveřejnila před nedávnem v tomto kalendáři. Tentokrát jsem si od šikovné Vendy objednala ještě nějaké ozdoby, po té, co jsem óchala nad darovaným srdíčkem a prostě stále nechápu, jak někdo může vytvořit takovou krásu.
No, uznejte taková odzoba musí potěšit každé srdce :-).
Znáte tuto metodu "falešný patchwork"? Já patchwork vůbec strašně obdivuji, dokonce jsem i vyšila jeden obrázek, který byl touto metodou inspirován (ale stalo se tak asi poprvé a naposledy a tato práce mi trvala s přestávkami tři roky).
Moc se mi třeba líbí patchworkové deky nebo prostírání...měla jsem v plánu si nějaké koupit na vánoční tabuli, ale letos se mi prostě vánoční předsevzetí nedaří plnit....
Nevadí, naštěstí vánoce jsou každý rok :-)....
Ovšem patchwork na vánočních ozdobách ještě posunul tuto krásnou metodu o level výše.
Tak se pokochejte se mnou.
Krásný dnešní devatenáctý den. Jak to utíká a čas se přibližuje ke štědrému dni, že....

1 komentář:

  1. Ja som si tento rok tiež vyrobila prvé guličky s pomocou patchworku. Na toto sa to však absolútne nechytá, srdiečko je nádherné, takéto ozdoby sú proste úžasné!

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a komentáře!
Thank You for your visit and comments!