neděle 19. ledna 2014

Pohledy v mlze


Neděle bývají líné, ráno se nechce vstávat, všude je ticho a klid, a když ještě pod peřinou hřeje kocouří tělíčko...o to více se nechce z peřin. 
Ale pak člověk vstane, koukne z okna a ačkoliv je tam nevlídno, mlha ho oslovuje svou tajemností a volá ho, aby vyšel z teplého bytu a zachytil tu mystiku svým objektivem...
Prostě proto, že vím, že fotky focené v mlze mají krásnou atmosféru....
Leden je měsíc melancholický sám o sobě a letošním počasím se spíše podobá listopadu - žádný sníh, šedé a krátké dny a časté mlhy. 
Ale i když je to dost ubíjející přece jen se i v takovém období dají udělat zajímavé fotky.
Taková procházka v mlze se často podobá cestě životem. Člověk nevidí daleko dopředu, maximálně několik dní před sebe (v přeneseném smyslu - pár metrů před sebe). 
A věci či objekty se často můžou jevit jinak a zkresleně. 
Až když člověk přijde blíž, zjistí pravou formu věcí.
Některé věci se jeví strašidelně a při přiblížení člověk zjistí, že se bál jen spadlé větve anebo pohozeného kusu látky anebo naopak objeví nečekaná příjemná překvapení. Mlha ukrývá mnoho stejně jako život....








Slzy paní mlhy......







12 komentářů:

  1. Nádherné fotky! Přemýšlím, co mne by vyhnalo do takové mlhy. Úlovek? Tvoje fotografické jsou dokonalé. Co by to muselo být pro mne? Focení oblečení od Chanel!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti naprosto to chápu - jedině Chanel by člověka vyhnal do takové psoty :-D...Ale já už vím, že když chce člověk dobré nebo spíše lepší fotky, tak musí snést trochu toho nepohodlí :-D. Děkuji moc!

      Vymazat
  2. Koukám, že Tě ta sobotní mlha inspirovala k nedělní procházce :o) tys utekla Sheldorkovi z pod peřiny? No teda.. :o)))
    Krásné fotky eM, melancholie z nich přímo dýchá..
    Já dnes viděla kvetoucí kočičky, fakt bláznivý leden..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sakryš nevím co se stalo, ale napsala jsem Ti odpověď a až dnes koukám, že ji blogger někam zašantročil, potvor!
      Tak jednoznačně naše sobota byla inspirativní v mnoha ohledech :-)...
      A ráno to nakonec bylo tak, že dokud Shelly se mnou ležel v pelechu, tak jsem nevylezla, ale pak už byl akční a utekl, tak jsem neměla alibi dále setrvávat v posteli a musela jsem ven :-))...a pak už byl jen krok k tomu, abych se odhodlala na lov fotek....Téda, ale kvetoucí kočičky jsem neviděla, to je teda síla - máš pravdu, tohle už není ani apríl....to je blázinec :-)

      Vymazat
  3. Em,hello my wonderful friend..these photos are outstanding..breathtaking..each picture is shining with poetry and atmosphere..pure art!
    Wishing you a beautiful 2014!
    HUgs
    Victoria

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dear Victoria, thank you very much for a such kind words. I am happy you like the photos. :-) Warm wishes to you!

      Vymazat
  4. Moje talentovaná Eminko, ty fotografie jsou naprosto odzbrojující.
    Nemám slov. Nádhera.
    Tvoje Janie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko milá, děkuji moc za tak krásný komentář, moc mě to potěšilo, že se Ti fotky líbí!! Krásný den Zlatíčko.

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a komentáře!
Thank You for your visit and comments!