středa 20. srpna 2014

Letní louka

"Summer Meadow"
30x40 cm
pastel, akryl

O dovolené jsem začala nový obraz, měla jsem spoustu plánu, kolik toho za volno vytvořím a houby,
život zas chtěl jinak a tak jsem obraz dokončila až tohle pondělí.
Mám z něho dobrý pocit, vyšel tak, jak jsem chtěla a to je pro tvůrce docela luxus a zadostiučinění.
A jak tak koukám, konečně se do mé palety vkrádají teplejší a pozitivnější tóny.


Bylo na čase, ta moje melancholie už nebaví ani mě.
Ale přesto se nějak přes ni nemůžu úplně přenést. Zatím. Jsem v procesu.
Strašně ráda bych namalovala obraz, na kterém přímo vybuchují pestré barvy, plný energie - takový akumulátor - z kterého bych zpětně čerpala energii i já. Takové malířské perpétum mobile, ja obrazu obraz mně. Snad je to jednou povede......
Ale letní louka je o pozitivitě a naději, o tom, že je hezky na světě, zvlášť teda na té louce (v Kauflandu už tak ne.
Protože jak zpívají  Please the Trees (které jsem při malování poslouchala):
Happy cause I found out the walls aren´t really there!
Jsem šťastná, protože jsem zjistila, že ty zdi ve skutečnosti neexistujou, že prostě byly jen ve mně, v mé mysli. Takže je třeba osvobodit duši ze čtyř zdí, co vypadaj jako basa a nechat ji pořádně proběhnout na louce.....


Po prvé jsem použila jako podmalbu akryl a snažila se o intenzivní strukturu, která malbě dá další dimenzi....
Akryl mě baví, je to neprobádané médium, které si žádá mou pozornost a fajn mu to s těmi pastely klape.


Letní louku můžete koupit ZDE


 Shelly mi dělá v aťasu dost často společnost, a je mu tam očividně dobře...

V levných knihách jsem ulovila  za 79 Kč (!) do své sbírky tento barevný poklad pana Matisse,
skvěle ladí s mým nově natřeným stolečkem a gerberami :-)






14 komentářů:

  1. Teda sis, já nevědět, že je to tvé dílo, tak bych si myslela, že to visí v nějaké strašně slavné galerii a že měl Van Gogh veřejnosti neznámé, kopretinové období.. fakt nádhera..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Téééééda Sis, řeknu Ti ty umíš úžasně potěšit!!!!! Taková pocta srovnávat mě s Vinckem, dyť toho mám ráda odjakživa a ty jeho slunečnice - dyť on na ně má patent! Tak třeba jednou budu mít patent na kopretiny hehe. Moc díky Zlato!

      Vymazat
  2. Nádhera! :O Naprosto jsi mi vyrazila dech tvými díly :) Nemůžu se tvého blogu nabažit!
    Hned si tě přidám do oblíbených, rozhodně tu nejsem naposledy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc za takovou chválu, moc to potěší a budu ráda, když zase opět zavítáš! Měj se moc hezky.

      Vymazat
  3. Tvá Letní louka mi vyrazila dech, samozřejmě úžasem :-) Ta vytvořená struktura je skvostná, stejně jako použitá barevnost! Prostě dechberoucí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anet díky moc, jéje tolik chvály na mou hlavu :-D, to potěší. Já mám taky hlavně radost z té struktury, i když trošinku komplikovala nanášení pastelu určitě to není naposled, co jsem takhle strukturovala :-).
      Díky, díky a měj se moc fajn!

      Vymazat
  4. Obraz je překrásný! :) Barvy a struktura povrchu spolu s tématikou, prostě krása.. Myslím, že i z tohoto obrazu srší obrovská energie a ještě dlouho bude, takže při chmurnějších chvílích bude stačit zpětně zhlédnout, zavzpomínat na chvíle při jeho tvoření a energie i radost je zpět :)
    Při čtení úryvku "Happy 'cause I found out the walls aren't really there" jsem si vzpomněl na jeden takový motivační 'slogan' "You're only confined by the walls you build yourself" a myslím, že to na lidi opravdu sedí - stačí si říct, že nejsme nijak tísněni a všechny zdi padnou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju za tak hezký komentář Martine :-). Jsem ráda, že se obraz líbí a že se mi podařilo do něj vložit i kus nějaké té energie. Máš pravdu, občas je dobrý si tyhle motivační věty připomínat a zvlášť když člověk tvoří, uvědomuje si, jak ho často jeho mysl omezuje a to čistě "virtuálně", přece jen v umění jde o to ty lajny a svoje vlastní omezení překročit - bohužel to není často jednoduché, protože si to prostě sami stěžujeme :-)...Ať se Ti daří!

      Vymazat
  5. Vypadá to nádherně a navíc celé to na mě působí takovým dojmem - řekněme uklidňujícím. Líbí se mi volba toho akrylové podkladu, který tomu dodává strukturu a tak trochu mi přijde, že to tím získává i takovou patinu. Což je super. :) Skvělé dílo.
    PS: Zrní (rozhodně) smrdí! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, jsem ráda, že obraz takhle působí :-), určitě na té struktuře něco je, jsem nakonec ráda, že to vyšlo už na první pokus a je vidět že tudy vede cesta a potěší to, když se líbí i ostatním.
      PS: Jó Zrní brní :-D

      Vymazat
  6. Já musím souhlasit s ostatními komentáři, ono na tohle krásné dílko nejde nic jiného napsat než to, že je to opět krásné :-)

    OdpovědětVymazat
  7. to je překrásné! škoda, že já tohle nikdy umět nebudu :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a komentáře!
Thank You for your visit and comments!