úterý 27. ledna 2015

Jarní přísliby.....


Jak tak koukám už několikátý den z okna, jak venku chumelí, tak mám o to větší chuť přivolávat jaro aspoň doma v ateliéru.
Pozoruju, jak se klubou kvítky z cibulek a z hyacintu se line těžká vůně a  modrají se modřence.....
To mě, v mém netrpělivém očekávání jara, trochu uklidňuje :-D.
Co Vy, užíváte si zimu nebo už taky zaříkáváte jaro?


 detail hyacintu k mání v jpg formátu i na fleru ZDE

jarní cibulky v krajkovém oblečku z IKEA

už se klubou......

 modrá se modřenec
 A červený tulipánek aspoň na fotce (i na fleru ZDE)

Pěkný den plný jarních příslibů!

9 komentářů:

  1. Mi kvetou krokusy :-) takže je jaro, venku sice sněží a kvete i vánoční kaktus, ale můj mozek jede na jarní vlně - zelená všude kde to jen jde, zmírněná bílou :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, já se tak těším až budu moct jít fotit krokusy ven, vím, kde jich kvete celý koberec...a vánoční kaktus ještě dokvétal i u nás :-)........Tak tak, mozek už má jaro...zelená a bílá je moc pěkná kombinace!

      Vymazat
  2. Miluju hyacinty skoro stejně jako tvoje nádherné fotky!! A na ty krokusy bych se mohla vydat s tebou, co ty na to? :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Héééj Zlatíčko, dám Ti echo jakmile krokusy vykvetou a přijeď!!! není to ani daleko od baráku .-))) Ty hyacinty jsou úžasné, já je obdivovala jen v zahradách a konečně se odhodlala koupit cibule i do paneláku, ale ta jejich těžká vůně, to je síla, ale v zimě je super, když doma něco na okně tak voní :-)....a však víš, na jaké květiny se už těším a vyhlížím je v květinářství - na frézie - tou vůní bych mohla ufetovat!!! No nic, ale ještě jsem neměla doma tulipány, takže je to jasné, co bude next.... :-))))
      A moc děkuju za takovou pochvalu! :-**

      Vymazat
  3. Krásné ;) úplně jsi mě nalákala na jaro, i když já mám zimu moc ráda a tuhle krásně bílou dokonce moc ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ivi! Tak to jsi vzácně šťastný člověk :-), je fakt, že tahle bílá zima je mnohem lepší než ta šedá břečkovitá, ale mám ji ráda jen, když na tu bílou krásu můžu koukat z vyhřátého gauče nebo postele :-))))

      Vymazat
  4. nádhera, také jsem ráda, když mi toho hodně kvete!

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a komentáře!
Thank You for your visit and comments!