úterý 17. března 2015

Jarní křivka.....

Krásný den přeji,

už jde taky na Vás jaro? :-D
Jarní počasí už s námi laškuje (vždyť už bude rovnodennost v pátek před půlnocí!!), ale je to zatím metoda cukru a biče - rozuměj chladný podzim se střídá s hřejivým jarem.
První z takový hřejivý víkendů mě už vylákal ven z mého lenošení - přestala jsem gaučovat a hejbla kostrou...
No jo, pěkně to ale bolelo, nějak člověk zapomíná při vší té sluneční euforii, že energetická křivka má tendenci prudce klesat - prej se tomu říká jarní únava....
Ale to je výhoda focení - nejdřív se totálně unavíte při tom tělocviku venku a pak už zpracováváte fotky v postprocesu pěkně na gauči :-). A že teda focení makra je fakt občas sportovní výkon - plazení, dřepy..... a vůbec hledání toho správného úhlu vyžaduje pružnost (která mi samozřejmě po zimě dost chybí)
No nic, musím trénovat. Jakmile začne něco kvést, nemám chvíli klid a musím vzít foťák a prostě jít ven.
 Bohužel nemám objekty květeny někde v blízkosti na zahradě, a tak musím pravidelně obcházet "naleziště", o kterých vím, že se tam malé poklady nalézají....
A takové fialové políčko jarních krokusů ve mně opravdu vyvolává tu pravou jarní euforii.
Drobné kvítky tónované do fialovo-modra se zářivým oranžovo-žlutým středem - to je prostě symbol naděje a znovuzrození...A tento zázrak se nám každý rok opakuje....
Ať se Vám líbí.

Když kvetou krokusy.....
Na fleru je zatím k mání jen jedna fotografie  ZDE,
ale v případě zájmu o kteroukoliv jinou, mě neváhejte kontaktovat.



 



fotografie foceny Olympus PEN EPL 2 s makropředsádkou
vyvolány z RAW

Krásné jaro přeji!!!!!!!




6 komentářů:

  1. Zdravím :)
    Wow! Fotky jsou dechberoucí. Musím uznat, že každou fotografii jsem prohlížela několik minut, to jaro z nich přímo září.
    Také přeji krásné jaro :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc zdravím Anet a děkuju! Fakt mě to potěšilo, že Tě fotky zaujaly! To je asi tím, jak už jsem se nemohla dočkat toho jara a venkovního focení :-)). Užij si krásné jaro!

      Vymazat
  2. To je nádhera! Ten můj by měl jít také zase lovit fotky kytiček. To mu jde, lidi moc ne konkrétně já, ale makro to jo, u toho vydrží.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko díky! :-) Jsme na tom podobně, ani já nemám trpělivost fotit lidi, ale učím se to, makro chce hodně trpělivosti akorát se nehýbe a netváří :-)))

      Vymazat
  3. Ano, počasí bylo krásně jarní, podběl u cest, rozpučené keře... krásně teplo.. a teď? Teploty pod nulou, sníh a břečka všude, kde se člověk podívá! Apríl o sobě dal opravdu vědět, a to velmi krutě. Ale co člověk nadělá, chce to ještě chvíli strpení a přijde to krásné jaro v plné síle :) Fotografie jsou nádherné, opravdu vyvolají jarní náladu, krásné detaily :) Jarní únava o sobě dává vědět i u mě, je to hrozná věc. V kombinaci s kvantem věcí do školy, no člověk by radši zůstal doma a dělal, že není. Snad se to počasí umoudří a já se odhodlám jít taky něco vyfotit.
    Přeji krásný víkend :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martine cítím to momentálně dost stejně, únava už se u mě překlopila do nachlazení a teda udržet si pozitivně jarní nedejbože snad i velikonoční náladu je fakt někdy nad lidské síly :-D.
      Teď by psa ven nevyhnal, tak foťák opět pracuje leda v ateliérku - protože není dne, abych ho nevzala do ruky...a hrozně se těším až ho zase vyvenčím venku...nejspíš tady dám ještě fotky, které jsem udělala za překrásného jarního víkendu předtím, ať si připomenu to jaro :-)
      Tak snad už bude krásně a bude nám brzy hej. Drž se a užívej prázdniny a víkend!!!!! :-D

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a komentáře!
Thank You for your visit and comments!